بانک توسعه تعاون بوشهر امسال 249.7 میلیارد تومان تسهیلات رونق اشتغال پرداخت کرد


بانک توسعه تعاون بوشهر امسال 249.7 میلیارد تومان تسهیلات رونق اشتغال پرداخت کرد

بوشهر- ایرنا- رئیس بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 249 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات به سه هزار و 381 پرونده در راستای کمک به رونق اشتغال در همه بخش‌های اقتصادی توسط این بانک پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، سید مجتبی حسینی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از این میزان تسهیلات ۱۷۵ میلیارد تومان در بخش تعاون، ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش‌ غیر تعاون و در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر یادآور شد: این بانک از سال ۹۶ تاکنون ۷۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بابت ۵۵۳ فقره پرونده اشتغال پایدار روستایی و عشایری در این استان پرداخت کرده و زمینه ایجاد یکهزار و ۱۰۰ شغل جدید را در استان بوشهر فراهم کرده است.

حسینی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بابت ۱۶۵ پرونده ۱۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۱۳میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۲۷ پرونده نهادهای حمایتی شامل بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز به ۲۸۰ پرونده مشاغل خانگی پرداخت شده است.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: براساس ظرفیت‌هایی که تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ قرار داده این بانک برای فعال کردن بخش‌های مختلف اقتصادی تا پایان سال جاری سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد عاملیت در کشور منعقد خواهد کرد و پس از ابلاغ اجرایی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...