گره ترافیکی ساوه به شهر صنعتی کاوه باز می‌شود


گره ترافیکی ساوه به شهر صنعتی کاوه باز می‌شود

گره ترافیکی ساوه به شهر صنعتی با همکاری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه باز می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ساوه در در نشست هماهنگی با سرپرست مدیریت عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با دستگاه‌های خدمات‌رسان که در محل فرمانداری شهرستان ساوه برگزار شد، گفت: اجرای این طرح یکی از خواسته‌ها و دغدغه‌های شاغلان و صاحبان صنایع شهر صنعتی کاوه است، چراکه کم‌عرض بودن این محور موجب ایجاد ترافیک و فراوانی سوانح رانندگی شده است.

مهدی الیاسی با توجه به جایگاه شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه به عنوان بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور افزود: با توسعه و پیشرفت روزافزون شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه، محور در وضعیت کنونی، پاسخگوی این حجم تردد خودروها نیست و تعریض آن یک اقدام ضروری و مهم است.

به گزارش ایسنا، سرپرست مدیریت عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه نیز از آغاز عملیات اجرایی باند سوم جاده ساوه به شهر صنعتی کاوه در دهه فجر خبر داد.

مجتبی افرند با اشاره به تعامل شرکت شهر صنعتی با دستگاه‌های اجرایی گفت: در راستای تسریع در آغاز عملیات اجرایی و تعریض این محور، حدفاصل پمپ بنزین تا ورودی اول شهر صنعتی کاوه، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با رفع موانع احتمالی، این شرکت را یاری دهند.

وی با اشاره به مزایای تعریض این محور افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل خاک‌برداری، خاک‌ریزی، بیس، ساب‌بیس و آسفالت است که امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و در کم‌ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه به بهره‌برداری برسد.

سرپرست مدیریت عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه اجرای این طرح را اقدامی در راستای حل مشکل کارگران و دیگر ذی‌نفعان، با توجه به نقش آن در بهبود ایمنی تردد دانست و گفت: با تعریض این محور علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی، کاهش تصادفات و صرفه‌جویی در زمان، کارگران می‌توانند با آرامش خاطر میان ساوه و شهر صنعتی تردد کنند و با نیرویی مضاعف در عرصه تولید فعالیت کنند.

وی در پایان بر تعهد و پایبندی شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه به مسئولیت اجتماعی خود به منظور حل مشکلات مردم و بهبود شرایط در راستای توسعه پایدار شهر و منطقه تاکید کرد.

گفتنی است، شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه، از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در داخل ایران است و با ۵۰ هزار نیروی کار در حال فعالیت، از قدیمی‌ترین مناطق صنعتی و اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

حجم بالای تردد از مسیر دسترسی ساوه به شهر صنعتی در ساعات مختلف روز به ویژه ساعات آغاز وپایان فعالیت شیفت کارگران موجب نارضایتی شدید جامعه کارگری و کارفرمایی است تا جائیکه علاوه بر بروز سوانح رانندگی مدت زمان حرکت کارگران به دلیل ترافیک بالای این محور طولانی شده و بعضا با تاخیر در کارخانجات حاضر می شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان