جهاد دانشگاهی قزوین به ارزیابی مدیران اجرایی می‌پردازد


جهاد دانشگاهی قزوین به ارزیابی مدیران اجرایی می‌پردازد

قزوین - ایرنا - رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: این دستگاه به دنبال ابلاغ سازمان اداری و استخدامی به کار ارزیابی مدیران اجرایی استان در سطوح میانی ورود پیدا کرده است.

فرشاد پیله چی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با توجه به اهمیت شایسته سالاری در دستگاه های اجرایی دنبال و پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: بر همین اساس جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت های گسترده خود در زمینه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی به تازگی از سازمان اداری و استخدامی مجوزی را دریافت کرده و اقدام به طراحی و اجرای کانون های ارزیابی و توسعه مدیریت نموده است.

این مسوول گفت: این ارزیابی به مدیران دستگاه های اجرابی کمک می کنند تا بتوانند مهارت های مدیران زیر دست و میانی خود را ارزیابی کرده و نیازهای آموزشی آنها را بشناسند.

پیله چی اضافه کرد: در استان قزوین این طرح تاکنون با حضور۳۷ نفر از اعضای اداره کل راه و شهرسازی، سازمان انتقال خون و استاندارد برگزار شده است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم این طرح منجر به انتخاب مدیران کارآمد، متخصص و متعد در استان قزوین شود تا بدین شکل آنها بتوانند مشکلات موجود در استان و کشور را برطرف کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل