تاکنون 134 بانک در قزوین به دلیل کم توجهی به نکات بهداشتی اخطار گرفته‌اند


تاکنون 134 بانک در قزوین به دلیل کم توجهی به نکات بهداشتی اخطار گرفته‌اند

قزوین-ایرنا-کارشناس مسوول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: تمامی بانک ها، ادارات و مراکز دولتی قزوین از نظر رعایت بهداشت محیط و دستورات بهداشتی ابلاغی مورد پایش قرار می‌گیرند و در همین راستا تاکنون 134 بانک اخطار گرفته‌اند.

بهروز ارجمند روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال آغاز پیک ششم این ویروس و به جهت پیشگیری از آن تمامی اماکن دولتی قزوین از سوی کارشناسان بهداشت بازرسی می شوند.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش های بهداشتی لازم علیه بیماری کووید ۱۹ و دریافت دوز سوم واکسیناسیون توسط کارشناسان سلامت مرکز بهداشت شهید بلندیان به کارمندان دولت ارائه می شود.
وی همچنین اظهار داشت: تاکنون ۱۳۴ بانک در استان و ۵۲ تن از مدیران بانک ها به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و همچنین جدی نگرفتن واکسیناسیون کرونا توسط بازرسان این اخطار صادر شده است.
وی با بیان اینکه در بازرسی های مورد نظر، به کلیه کارمندان ادارات سطح شهر نسبت به دریافت مرحله سوم واکسن علیه کووید۱۹ نیز تاکید می شود، افزود: ادارات، صنایع، صنوف و کارگاه ها تا پایان بازه زمانی شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر توسط کارشناسان این مرکز نظارت خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا