انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج در دستور کار قرار گرفت


انتزاع  کامل شهرداری فردیس از کرج در دستور کار قرار گرفت

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز گفت: برای رفع مشکلات مردم ، انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

ابوالفضل فانی روز سه شنبه در نشست بررسی انتزاع شهرداری فردیس از کرج افزود: با تشکیل شهرستان فردیس در سال ۹۲ به عنوان ششمین شهرستان استان البرز، موضوع انتزاع شهرداری این ۲ شهر مورد توجه معاونت عمرانی استانداری البرز قرار گرفت اما با توجه به حایز اهمیت بودن این موضوع، باید تمام موارد به دقت مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد تا خللی در انجام امور بوجود نیاید.
وی ادامه داد: این نشست نیز در راستای این مهم تشکیل شده تا در خصوص موضوعات مهم و مرتبط از جمله؛ خدمات شهری، نیروهای شاغل، املاک، باغات و همچنین ناوگان حمل و نقل شهری تدابیر لازم اتخاذ شود.
فانی با تاکید بر اینکه تا تعیین تکلیف نهایی نباید خللی در خدمت رسانی به مردم کلانشهر کرج و فردیس صورت گیرد، بیان داشت: مقوله خدمات شهری و حمل و نقل عمومی از جمله موضوعات بسیار مهم و حایز اهمیت است که باید از سوی شهرداری های کلانشهر کرج و فردیس مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: تعیین تکلیف نیروهای شاغل و همچنین محدوده املاک و مستغلات هر دو شهرداری نیز از دیگر مسایل مهم و ضروری است که باید با نگاهی دقیق و کارشناسی به گونه ای مورد مطالعه قرار گیرد که روند خدمت رسانی مناسب به شهروندان با مشکل و یا معضلی مواجه نشود.

شهرداری فردیس از سال ۹۶ به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرده اما هنوز بخشی از املاک و سازمان های آن زیر نظر شهرداری کرج اداره می شود.

استان البرز دارای ۱۸ شهر و ۲۸۸ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید