رییس پلیس آگاهی البرز: مالباختگان برای شناسایی اموال به سامانه نما مراجعه کنند


رییس پلیس آگاهی البرز: مالباختگان برای شناسایی اموال به سامانه نما مراجعه کنند

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مالباختگان این استان برای شناسایی اموال مسروقه خود از حضور در دوایر پلیس آگاهی خودداری کرده و فقط به سامانه نما مراجعه کنند.

«سامانه نما نرم ابزاری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف را رصد کنند.»

سرهنگ محمد نادر بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون مشخصات یک هزارو ۷۲۶ قلم کالای مسروقه کشف شده استان در سامانه نما منتشر شده که مالباختگان می توانند برای شناسایی به این سامانه اینترنتی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۲۵ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده و اموال ۸۹ مالباخته شناسایی شده است.

نادربیگی افزود: مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

وی خاطر نشان کرد که در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رییس پلیس آگاهی البرز افزود: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید