جدال مرگ و زندگی سروقامتان همدان درایستگاه شانزدهم لیگ والیبال


جدال مرگ و زندگی سروقامتان همدان درایستگاه شانزدهم لیگ والیبال

همدان- ایرنا- هفته شانزدهم لیگ دسته اول والیبال کشور در حالی عصر امروز(سه شنبه) برگزار می‌شود که نماینده همدان جدال مرگ و زندگی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز سه‌شنبه با هشت دیدار در شهرهای تهران، اردکان، نور، یزد، رشت، چالوس، مرودشت و همدان پیگیری خواهد شد.

سروقامتان همدان که هفته قبل به دلیل بارش شدید برف و مسدود شدن جاده‌ها موفق به دیدار مقابل اسپورت هوشیار تبریز نشد، حالا امروز در همدان باید برابر تیم مدعی ستاره طبرستان نوشهر برود.

هر ۲ تیم نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارند چرا که سروی‌ها به دنبال فرار از خطر سقوط هستند و نماینده نوشهر برای بقا در کورس صعود تلاش می‌کند.

سروقامتان محکوم به برد
تیم تحت هدایت «علیرضا نادی» حتی با شروع نیم فصل دوم نیز به دلیل برقرار بودن مشکلات مالی نتوانست شکل قدرتمندی به خود بگیرد و همین مساله آن‌ها را از جمع مدعیان به دور کرد.

حالا سروی‌ها که قید صعود را زده‌اند، برای بقا در لیگ یک محکوم به برد در دیدارهای باقی مانده هستند، تیمی که در طول فصل جاری تنها چهار برد کسب کرده و در قعرجدول دست و پا می‌زند.

عبور از ستاره طبرستان نوشهر در بازی امروز برای سروقامتان بسیار مهم است چرا که می‌توانند امیدوار به خروج از قعرجدول باشند.

شاگردان نادی به خوبی می‌دانند که تداوم روند ناکامی این تیم منجر به سقوط تلخ برای تنها نماینده والیبال همدان در لیگ دسته یک کشور خواهد شد.

شاگردان نادی به خوبی می‌دانند که تداوم روند ناکامی این تیم منجر به سقوط تلخ برای تنها نماینده والیبال همدان در لیگ دسته یک کشور خواهد شد.

برد در این بازی می‌تواند سروقامتان را به میانه‌های جدول رده‌بندی مسابقات برساند ضمن اینکه برای سایر تیم‌های تعقیب کننده ستاره طبرستان نوشهر هم امیدوار کننده است.

سه بازی کابوس وار
سروقامتان همدان تا پایان مسابقات گروه مقدماتی لیگ دسته یک والیبال کشور سه بازی کابوس وار برای رهایی از سقوط پیش رو دارند اگرچه برخی عوامل این تیم همچنان امیدوار به صعود هم هستند.

آن‌ها علاوه بر اینکه یک بازی معوقه خارج از خانه را باید مقابل اسپورت هوشیار تبریز برگزار کنند، دیدار به ستاره طبرستان نوشهر در خانه و در نهایت مقاومت بسیج را در تهران پیش رو دارند.

در واقع کار سختی را باید به سرانجام برسانند به خصوص اینکه در بازی پایانی خود در تهران به مصاف تیمی می‌روند که او نیز در خطر سقوط قرار دارد.

نکته مهم‌تر اینکه سروقامتان در هفته پایانی مسابقات با قرعه استراحت روبه رو است و باید نظاره گر سایر نتایج بازی‌ها برای بقا در لیگ یک باشد.

تنها در صورتی آن‌ها می‌توانند با خیال آسوده مسابقات را به پایان برسانند که در هر سه دیدار موفق به پیروزی شوند.

ممنوعیت تماشاگران، بدشانسی سروقامتان
سروقامتان در چند بازی خانگی خود با حمایت هواداران توانست روحیه لازم را به اعضای تیم برای پیروزی انتقال دهد.

اما حالا با ممنوعیت ورود تماشاگران، آن‌ها باید در سکوت محض میزبان تیم قدرتمند ستاره طبرستان نوشهر باشند.

فدراسیون پزشکی ورزشی حضور تماشاگران در تمامی مسابقات ورزشی را به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ ممنوع کرد.

فدراسیون پزشکی ورزشی حضور تماشاگران در تمامی مسابقات ورزشی را به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ ممنوع کرد.

این فدراسیون در نامه‌ای به فدراسیون والیبال حضور تماشاگران در تمامی مسابقات را تا پایان سال جاری به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا و نگرانی‌های جامعه درباره آن، ممنوع اعلام کرد و این موضوع از سوی فدراسیون نیز در نامه‌ای به باشگاه‌های فعال والیبال اعلام شد.

بدین ترتیب دیدارهای باقی مانده از لیگ‌های برتر و دسته یک سال ۱۴۰۰ مردان و زنان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیش از این و پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاگران در سالن‌های والیبال به ستادهای استانی مقابله با کرونا محول شده بود.

سروقامتان امشب با قضاوت اصغر میرزایی و محمد نظری در خانه والیبال همدان پذیرای ستاره طبرستان نوشهر خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا