پنج طرح آموزشی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است


پنج طرح آموزشی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است

اراک - ایرنا - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: بهره‌برداری از پنج طرح آموزشی و فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر در این استان آغاز می‌شود.

«حسین محمدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تخریب و بازسازی مدرسه ۱۲ کلاسه خالد اسلامبولی (خیری قزلباش) اراک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی انجام شده که همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت مدرسه ۶ کلاسه نجفی ساوه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل منابع ملی و منابع داخلی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی و توسعه ۲ کلاس خیری در مدرسه روستایی احمد آباد ساوه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و داخلی انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: توسعه چهار کلاس در مدرسه صابرین شهباز شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و داخلی این اداره کل نیز از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر است.

محمدی گفت: عملیات احداث سالن ورزشی خیری حاج محمد قاسمی در شهرستان محلات نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی پایان یافته و آماده بهره‌برداری است.

۲۵۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۱۰۷ فضای آموزشی با هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس به تحصیل اشتغال دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟