107 مدرسه به همت خیران در هرمزگان در حال اجراست


107 مدرسه به همت خیران در هرمزگان در حال اجراست

بندرعباس- ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان گفت: امسال تاکنون یکهزار و 750 میلیارد ریال در قالب 107 پروژه توسط خیران مدرسه ساز با نظارت نوسازی مدارس استان در دست اجرا می باشد.

علی مرادی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج کشور در هرمزگان در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال تعهد مدرسه سازی توسط خیران مدرسه صورت گرفته است.
وی بیان داشت: مشارکت های مردمی تجلی عشق و ایثار مردم در زمینه مرتفع نمودن موانع و مشکلات تعلیم و تربیت دانش آموزان و اهمیت والای آن در بین آحاد مردم به شمار می آید.
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه حل مشکلات آموزش وپرورش بدون مشارکت جدی مردم و نهاد های مردمی امکان پذیر نیست، گفت: آگاهی عمومی در مشارکت بسیار مهم و ضروری می باشد.
به گفته وی، هرچه اعتمادسازی و اطلاع رسانی به مردم بیشتر شود ، شوق و علاقه به مشارکت افزون تر خواهد شد.
مرادی در ادامه مشارکت های مردمی را نمونه ی بارز در جهت آگاهی رسانی و ایجاد اعتماد در بین مردم به جهت احداث و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و دیگر فعالیت های مرتبط با تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست.
وی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت و تقویت همکاری سازمان های مردم نهاد گفت: اشخاص حقیقی، حقوقی و گروه‌های جهادی بنیادهای خیریه با احداث مدارس و فضاهای ورزشی و پرورشی در مناطق مورد نیاز ، تعمیر یا تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام، بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی غیرایمن، تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی می‌توانند به تنهایی یا با مشارکت سایر خیران در امر مدرسه سازی همکاری نمایند.
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ابراز داشت: تامین نیازهای آموزشی استان نیازمند مشارکت خیران و همه آحاد مردم است و با کمک همه جانبه مردم به طور قطع می توانیم مشکلات و چالش‌ها را حل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید