پنج شناور و 128 دستگاه خودرو قاچاقچیان در میناب توقیف شد


پنج شناور و 128 دستگاه خودرو قاچاقچیان در میناب توقیف شد

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: پنج فروند شناور و 128 دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان سوخت در شهرستان میناب توقیف شد.

به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی روز سه شنبه به رسانه ‌ها اعلام کرد: دادگستری استان هرمزگان در راستای وظایف ذاتی خود برای حفاظت از امنیت عمومی و صیانت از منابع ملی، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه توسط قاچاقچیان سوخت را نخواهند داد.

وی در این خصوص بیان داشت: با توجه به مأموریت های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت شهرستان میناب و در نتیجه اشراف اطلاعاتی ضابطان امنیتی و اطلاعاتی، ۳۲ نفر از سرباندها و سرشبکه های قاچاق سوخت در این شهرستان شناسایی شده اند و ضمن تشکیل پرونده قضایی برای آنها، این موضوع در حال رسیدگی در مراجع ذی صلاح می باشد.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: این متهمان علاوه بر قاچاق سازمان یافته سوخت به اتهام پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی هم تحت تعقیب می باشند.

قهرمانی افزود: در نتیجه عملیات ضربتی مأموران طی روزهای اخیر، ۵ فروند شناور و ۱۲۸ دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان سوخت در شهرستان میناب توقیف شده است.

وی از کشف و ضبط ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق نیز خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۰۲ نفر از قاچاقچیان توسط نیروهای دریایی و انتظامی شهرستان میناب دستگیر شده اند.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین، کشف ۲ هزار و یکصد و پنجاه متر لوله انتقال سوخت قاچاق و توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳۵ عدد مشک مخصوص حمل سوخت را از دیگر دستاوردهای قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید