حضور مدیران در کنار مردم آسیب دیده از سیل باعث دلگرمی و آرامش آنان شد


حضور مدیران در کنار مردم آسیب دیده از سیل باعث دلگرمی و آرامش آنان شد

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت:حضور مدیران در کنار مردم آسیب دیده از سیل و امدادرسانی سریع هلال احمر به سیلزدگان باعث دلگرمی و آرامش آنان شده است.

به گزارش ایرنا رحمدل بامری روز سه‌شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان با تشکر از اقدامات این نهاد اظهارداشت: جمعیت هلال احمر با ۴ فروند هواپیما حامل کمکهای امدادی وارد کنارک شد و اقلام مورد نیاز سیلزدگان با نظارت و مدیریت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان توسط نجاتگران این جمعیت بین مردم سیلزده توزیع شد.
وی ادامه داد: حضور و اقدام به موقع جمعیت هلال احمر در این امر باعث رضایت و تسکین آلام مردم شد.
در این نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیر با بیان عملکرد جمعیت در سیل جنوب استان گفت: در اثر بارندگی و سیل از ۹ لغایت ۲۳ دیماه ۳۰ هزار و ۱۱۵ نفر آسیب دیده توسط سه هزار و ۸۲۷ نجاتگر و پرسنل این نهاد در قالب ۷۳۳ تیم عملیاتی امدادرسانی شدند و همچنین ۱۴ هزار و ۱۰۶ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان اضطراری یافتند.
علیرضا میربهاء الدین اضافه کرد: همچنین بر اثر بارندگی ۲۶ دیماه مرحله دوم امدادرسانی به آسیب دیدگان آغاز و تا کنون به سه هزار و ۷۱۳ سیلزده در شهرستان‌ها و روستاهای شمال و جنوب استان از سوی ۷۶۷ نجاتگر و پرسنل در قالب ۱۶۳ تیم عملیاتی امداد رسانی شده و تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در حالت آماده باش هستند و تا پایان عملیات امداد ونجات در کنار مردم خواهند بود.
همچنین در خصوص اقلام ارسالی به جمعیت هلال احمر شهرستان کنارک بیان کرد: شارژ انبارهای امدادی جمعیت به صورت شناور انجام می‌گیرد بدین صورت که در هنگام هشدار وقوع بارندگی و سیل انبار شهرستان حادثه خیز توسط شعب معین تجهیز و کامل می شود تا خدمات امدادرسانی به بهترین نحو ممکن انجام شود و بعد از پایان امدادرسانی اقلامی که از انبارهای هلال احمر شهرستان های معین فرستاده شده تهیه و طبق لیست به آن شهرستان برگردانده می شود تا در صورت وقوع حادثه انبارهای جمعیت هلال احمر خالی نباشد.
به گزارش ایرنا پس از این نشست معاون سیاسی اجتماعی استاندار به همراه مدیر عامل و معاونین هلال احمر با حضور در مرکز کنترل وهماهنگی عملیات امداد و نجات استان از روند و نحوه اجرای کار در این مرکز بازدید بعمل آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو