کودک چهار ساله بیجاری؛ کم‌سن‌ترین خریدار نمایشگاه مجازی کتاب تهران


کودک چهار ساله بیجاری؛ کم‌سن‌ترین خریدار نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با پایان دومین روز نمایشگاه از خرید 220 هزار و 114 نسخه کتاب به ارزش 148 میلیارد و 223 میلیون و 310 هزار و 801 ریال از سوی مردم خبر داد. او با اشاره به تعداد سفارش‌های ثبت شده از سوی مردم در دو روز گذشته نمایشگاه گفت: خریداران با گذشت دو روز از دومین...

کودک چهار ساله بیجاری؛ کم‌سن‌ترین خریدار نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با پایان دومین روز نمایشگاه از خرید 220 هزار و 114 نسخه کتاب به ارزش 148 میلیارد و 223 میلیون و 310 هزار و 801 ریال از سوی مردم خبر داد. او با اشاره به تعداد سفارش‌های ثبت شده از سوی مردم در دو روز گذشته نمایشگاه گفت: خریداران با گذشت دو روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توانستند 41 هزار و 657 سفارش را ثبت کنند که از مجموع کل سفارش‌های ثبت شده، 25 هزار و 578 سفارش از سوی ناشران به باجه‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد و مابقی (16 هزار و 76 سفارش) در انتظار ارسال است.

کودک چهار ساله بیجاری؛ کم‌سن‌ترین خریدار نمایشگاه مجازی کتاب تهران
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان این‌که تاکنون کم‌سن‌ترین خریدار کتاب، کودک چهار ساله از شهر بیجار استان کردستان است که والدینش کتاب‌هایی با موضوع دانش کودک را برای او خریداری کردند. همچنین مسن‌ترین خریدار کتاب تاکنون فردی 92 ساله از استان تهران بوده که پنج نسخه کتاب خریداری کرده است.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور بیش از دو هزار 100 ناشر داخلی و خارجی و 24 کشور خارجی از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شماره 91009898-021 با 70 کارشناس به طور مستمر در حال پاسخگویی به سوالات مخاطبان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات