پیش‌بینی جالب  کادر فنی تیم ملی / سروش و کمال رسما جایگزین کرونایی‌ها


پیش‌بینی جالب  کادر فنی تیم ملی / سروش و کمال رسما جایگزین کرونایی‌ها

محمود رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی می‌گوید مثبت شدن تست بازیکنان در این شرایط کرونایی پیش‌بینی می‌شد و از نگرانی‌های اسکوچیچ بود. 

به گزارش "ورزش سه"، محمود رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی ایران در خصوص آخرین وضعیت کرونایی‌های تیم ملی در گفت‌وگو با برنامه صبحگاهی شبکه سه گفت: متاسفانه این نام‌های اعلام شده (نوراللهی، حاج صفی و آزمون) کاملا درست است و ما پیش‌بینی این را کرده بودیم و آقای اسکوچیچ خیلی نگران بودند و از ده روز پیش حتی مجموعه پک را کاملا قرنطینه کردند به دلیل کادرفنی‌ای که آنجا حضور داشتند که در ارتباط با بازیکن‌ها مشکلی پیش نیاید. در بدو ورود هم از اینکه بازیکنان باهم دست بدهند جلوگیری شد ولی متاسفانه احمد تستش مثبت بود که بلافاصله اردو را ترک کرد و سردار هم دوبار تست داد که مثبت شد و احسان هم در کشور خودشان تست دادند و مثبت بودند.

او در خصوص مشکل پرواز لژیونرها گفت: ما غیر از این‌ها مشکل پرواز داریم و چهار بازیکن‌مان این مشکل را دارند و پروازهای‌شان یا کنسل شده یا در جایی دیگر فرود آمده چون فرودگاه استانبول در آن محدوده زمانی که ما پی‌گیری می‌کردیم کاملا بسته شده بود. دپارتمان تیم‌های ملی تلاش می‌کند بازیکنان را بیاورد و من آخرین خبری که داشتم این بود که کریم انصاری‌فرد سوار شده که با پرواز دیگری بیاید. الان ما ۱۹ نفر را در اردو داریم و تا بعدازظهر امروز به استثنای دوستانی که کرونا داشتند تیم تکمیل می‌شود.

او در خصوص لیست انتظار ایران و قابل پیش‌بینی بودن این اتفاق گفت: آقای اسکوچیچ یک لیست انتظار دادند که این هم از درایت ایشان بود که اگر اتفاقی بیفتد برای بازیکنانی که در لیست اول هستند، جایگزین کنند و همانطور که دیدید آقای کامیابی‌نیا بلافاصله به اردو اضافه شدند و آقای سروش رفیعی هم همینطور. امیدوارم دیگر اتفاقی نیفتد و باقی بازیکنان هم برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس