ظرفیت شبکهسازی خادمان رسانهای حضرت رضا (ع) ایجاد میشود
دبیر اجرایی جشنواره رسانهای امام رضا (ع) گفت: در دومین دوره این رویداد، ظرفیتی برای شبکهسازی خادمان رسانهای حضرت رضا (ع) ایجاد میشود.
باشگاه خبرنگاران جوان - دبیر اجرایی جشنواره رسانهای امام رضا (ع) گفت: در دومین دوره این جشنواره تلاش شده است با هماندیشی اصحاب رسانه، هیئتهای انتخاب و داوران دوره اول و همچنین بسیاری از صاحبنظران حوزه رسانه، بستر مشارکت بیشتر فعالان رسانهای و عموم کاربران در دومین دوره جشنواره فراهم و به تبع آن، ظرفیت تازهای برای شبکهسازی خادمان رسانهای حضرت رضا (ع) ایجاد شود.
به گفته هوشمند علاقه مندان میتوانند در چهار محور سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی با تأکید بر پویش چهارشنبههای امام رضا، وقف و نذر و خدمت کریمانه در سیره رضوی آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.
در فراخوان این جشنواره اعلام شده که دومین جشنواره رسانهای امام رضا (ع) شامل چهار بخش و محورهای مرتبط با آن شامل خبرنگاران، مطبوعات و خبرگزاریهاست که در محورهای خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت و همچنین بخش ویژه تیتر میتوانند آثار خود را ارائه کنند.
ادامه دارد/