فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال هشدار داد


فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال هشدار داد

در شرایطی که کادر فنی استقلال تمرینات این تیم را تا روز شنبه هفته آینده تعطیل کرد مقررات سفت و سختی نیز برای آنها در نظر گرفت. نوشته فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال هشدار داد...

فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال هشدار داد

اتمام حجت فرهاد مجیدی با بازیکنان؛ حواس‌تان باشد که با تست منفی رفتید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | 11:22
فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال هشدار داد

در شرایطی که کادر فنی استقلال تمرینات این تیم را تا روز شنبه هفته آینده تعطیل کرد مقررات سفت و سختی نیز برای آنها در نظر گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اعلام سازمان لیگ و با لغو دیدار تیم‌های هوادار و استقلال تمرینات تیم استقلال تا روز شنبه هفته آینده نهم بهمن ماه تعطیل شد. کادر فنی استقلال پیش از اعلام رسمی این موضوع در گروهی که اعضای تیم در آن عضو هستند تاکید شدیدی نسبت به مراقبت از سلامت جسمانی شان داشت و این موضوع را به اطلاع بازیکنان و دیگر اعضای تیم رساند.

به این شکل که هر کسی در بازگشت به اردوی تیم برای شروع تمرینات نیم فصل دچار بیماری کرونا شده باشد از سوی کادر فنی و باشگاه جریمه خواهد شد. چرا که همه بازیکنان با تست منفی راهی مرخصی شده اند.

اینکه جریمه در نظر گرفته شده، کسر چند درصد از قرارداد بازیکنان یا شکل دیگری از تنبیه باشد در این هشدار مهم قید نشد ولی آنچه مسلم است اینکه از سوی کادر فنی تیم استقلال به بازیکنان تاکید شده در مدت زمان تعطیلی تمرینات به دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا کرونا و یا سویه جدید آن را نگیرند.

لغو دو دیدار تیم استقلال مقابل پیکان در جام حذفی و هوادار در هفته شانزدهم باعث شده برنامه زمانبندی شده کادر فنی برای تعطیلات نیم فصل به هم ریخته و در ادامه، شرایط برای انجام مسابقات استقلال طبق برنامه ای فشرده تر باشد.

ناگفته نماند؛ قرار است شنبه هفته آینده و پیش از شروع تمرین از تک تک بازیکنان تست کرونا گرفته شود.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها