شرط ایران برای تغییر روش ارتباط با هیئت آمریکا در وین


شرط ایران برای تغییر روش ارتباط با هیئت آمریکا در وین

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: تغییر روش ارتباطی با هیئت آمریکایی حاضر در وین زمانی تغییر خواهد کرد که توافق خوب در دسترس باشد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، دریابان علی شمخانی در توییتی درباره شرط لازم برای تغییر روش ارتباط با هیئت آمریکا در وین، نوشت: تاکنون ارتباط با هیئت آمریکایی حاضر در وین با مبادله نوشتار غیر رسمی انجام شده و نیازی به بیش از این نیز نبوده و نخواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: این روش ارتباطی تنها زمانی با روش‌های دیگر جایگزین می‌شود که توافق خوب در دسترس باشد.

روز گذشته ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری در واشنگتن همزمان با پیشرفت مذاکرات وین که توپ در زمین آمریکا برای انجام تعهداتش و تضمین به ایران است، افزود: ما آماده ایم با ایران به صورت مستقیم دیدار کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود که ما به صورت دائم این موضع را داشته ایم که تعامل مستقیم با ایران در مورد مذاکرات برجام و سایر مسائل از جمله قالب های دوجانبه و چند جانبه مفیدتر خواهد بود.

وی تصریح کرد که دیدار مستقیم ارتباط موثرتر را به دنبال خواهد داشت برای رسیدن فوری به بازگشت متقابل به پایبندی به برجام بسیار نیاز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق