شناسایی و کشف 10 دستگاه استخراج رمز ارز در امور برق باغمیشه تبریز


شناسایی و کشف 10 دستگاه استخراج رمز ارز در امور برق باغمیشه تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 10 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال از پنج انشعاب مختلف در حوزه‌ی بهره‌برداری امور برق باغمیشه توسط همکاران این شرکت خبر داد.

عادل کاظمی با بیان اینکه در کنار کشف‌های مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه‌های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می‌شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات افزود: با گزارش‌های مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم ۱۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز را از پنج واحد مسکونی توسط همکاران امور برق روشنایی کشف کنیم. توان مصرفی دستگاه‌های رمز ارز کشف شده ۲۰ کیلووات بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، دو مورد از کشفیات انجام شده در منازل مسکونی شهرک ولی عصر تبریز از جمله در خیابان اوحدی اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس