آشناسازی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان هدف اصل کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر


آشناسازی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان هدف اصل کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای نسل فاخر و آینده‌ساز میهن اسلامی را از مهمترین اولویت و هدف کمیته دهه فجر عنوان کرد.

علی بینش در جلسه کمیته دهه فجر کودک و نوجوان کانون، مخاطبان نوجوان را به عنوان محور فعالیت‌ها و مخاطب اصلی کمیته کودک و نوجوان در سال جاری عنوان و اظهار کرد: علاوه بر برنامه‌های متنوعی که برای مخاطبان کودک تدارک دیده شده است، فعالیت‌ها ویژه‌ای برای نوجوانان در نظر گرفته شده که هم به صورت حضوری و هم در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی با تشریح عناوین و برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان در بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت تمامی ادارات عضو این کمیته برنامه‌های مورد نظر به نحو احسن اجرا و اهداف مورد نظر محقق شود.

ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با کلید واژه انقلاب اسلامی، فرصت نقد و پژوهش برای نوجوانان در خصوص دستاوردهای انقلاب، لزوم تاسیس نهادی برای ساماندهی فعالیت‌های مجازی حوزه کودک و نوجوان و اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش مرکز بهزیستی از جمله نکاتی بود که توسط نمایندگان ادارات مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این جلسه معاون فرهنگی کانون نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه بزرگداشت ایام الله دهه فجر ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، بهزیستی، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صدا و سیما اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را تشکیل می‌دهند. مسئولیت این کمیته بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه