کسب رتبه نخست 100 شرکت برتر کشور توسط گروه صنعتی تراکتورسازی ایران


کسب رتبه نخست 100 شرکت برتر کشور توسط گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در رتبه بندی 100 شرکت برتر کشور در شاخص فروش، رتبه نخست را از آن خود کرد.

طی مراسمی که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به‌عنوان رتبه اول گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی معرفی و تقدیر شد.

براساس این گزارش تراکتورسازی ایران در شاخص فروش مورد توجه داوران این همایش قرار گرفته و عنوان رتبه اولی راکسب کرد.

در این مراسم مصطفی وحید زاده، مدیرعامل این گروه صنعتی لوح تقدیر مجموعه تحت مدیریتش را از محسن صالح نیا، معاون وزیر سمت دریافت کرد.

بیست و چهارمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر کشور به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران براساس ۳۰ شاخص از جمله میزان فروش، صادرات، سود، بهره‌وری، میزان بدهی و ... برگزار شد و در رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ۵۰۰ شرکت از مجموعه نزدیک به یک هزار شرکت کننده در بخش‌ها و شاخص‌های متعدد انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است؛ سازمان‌ مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله انجام می‌دهد که این رتبه‌بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تر از کسب و کار اقتصادی را ارائـــه داده و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران یاری می‌رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقایس، ساختار مالی و اقتصادی و صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، ضمنا گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اخیراً از بین ۵۰۰ شرکت به‌عنوان صادر کننده ممتاز انتخاب و مورد تقدیر معاون اول رییس جمهور در بخش صادرات نیز قرار گرفت.

کسب رتبه نخست 100 شرکت برتر کشور توسط گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس