تشریح آخرین وضعیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز


تشریح آخرین وضعیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز را تشریح کرد.

محمدحسین فرهنگی در یک برنامه‌ی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده در رابطه با وضعیت تراکتور که در مالکیت آقای زنوزی است، تصمیم بر این شد که مالکیت او در این تیم ادامه داشته باشد و منابع مالی لازم برای بازکردن پنجره‌ی نقل و انتقالات و همچنین تقویت تیم اختصاص یابد.

وی در ارتباط با آینده‌ی این تیم‌ها و نحوه‌ی واگذاری آنها ادامه داد: با توجه به اینکه فرآیند انتقال این دو باشگاه فرهنگی و ورزشی، زمان‌بر است بنابراین این کار در میان دو فصل پیش رو انجام خواهد شد و مالکیت فعلی نیز اقدامات مربوط به این امر را انجام خواهد داد.

وی افزود: طی جلسه‌ای که با نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت در مورد شکل‌گیری شرکت مستقل مس آذربایجان بحث و تبادل نظر خواهیم کرد که در صورت نهایی شدن، موضوع انتقال و حمایت از تیم‌ها به صورت ریشه‌ای حل می‌شوند و دیگر کاری با شرکت ملی مس نخواهیم داشت.

فرهنگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هیأت اجرایی برای نقل و انتقال، استقلال شرکت مس آذربایجان و مدیریت شرایط فعلی فعال هستند و استاندار آذربایجان شرقی نیز در جریان امور قرار داشته و پیگیر موضوع است.

وی به اولویت‌های هیأت اجرایی مدیریت شرایط فعلی نیز اشاره کرده و یادآور شد: باز کردن پنجره و انجام تعهدات قبلی و نیم فصل دوم تیم‌های تراکتور و ماشین سازی، از مهم‌ترین اولویت‌های این هیأت است و طبق دستور استاندار آذربایجان شرقی، منابع مالی لازم در اختیار استان قرار گرفته و باز شدن پنجره‌ی تیم و جذب بازیکنان جدید ظرف همین ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بازی اخیر تیم‌های تراکتور و گل گهر متذکر شد: این بازی نشان داد که آرامش بر تیم تراکتور سازی حاکم شده است لذا باید تلاش کنیم تا این آرامش تقویت شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اخبار مطرح شده در مورد تغییر اسم و رقم نقل‌وانتقال تراکتور در فضای مجازی خاطرنشان کرد: طی جلسات برگزار شده چنین مواردی مطرح نشد و با توجه به اینکه شرکت ملی مس تابع دولت است بنابراین دولتمردان در این مورد این موضوع توافق کردند.

وی همچنین به مشکلات متعدد در موضوع انتقال مالکیت تراکتور اشاره کرده و گفت: یکی از مالکان قبلی تراکتور حکم توقف انتقال را گرفته بود که با ورود استاندار این مشکل برطرف شد و در مورد ماشین سازی نیز چنین مواردی وجود دارد.

وی افزود: انسجام و همبستگی خوبی در ارتباط با موضع انتقال مالکیت تراکتور و ماشین سازی بین مسیٔولان استان و نمایندگان مجلس وجود دارد و بیشتر مشکلات مطرح شده در رسانه‌ها، با برگزاری یک جلسه برطرف می‌شود که استاندار آذربایجان شرقی نیز با روحیه‌ای جدی، پیگیر رفع مشکلات این دو تیم است.

به گزارش ایسنا، فرهنگی در پایان تاکید کرد: گذر از شرایط فعلی مهم‌ترین موضوعی است که باید روی آن تمرکز کرد و موضوع انتقال را نیز پس از اتمام رقابت‌های فصل جاری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا