ثبت بالغ بر یک میلیون و 175 هزار تردد ورودی به آذربایجان غربی


ثبت بالغ بر یک میلیون و  175 هزار تردد ورودی به آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ثبت بیش از یک میلیون و  175 هزار تردد ورودی به استان طی دیماه خبرداد. 

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه طی یک ماه گذشته بالغ بر یک میلیون و ۱۷۵هزار تردد ورودی به استان توسط دوربین های نظارتی - تصویری مرکز مدیریت راههای این اداره کل ثبت شده است،افزود: در دی ماه سال جاری همچنین میزان تردد خروجی از استان نیز افزون بر یک میلیون و ۱۶۱ هزار تردد ثبت شده است.

وی افزود : در این مدت محور تبریز - ارومیه ( شهید کلانتری ) با ثبت افزون بر ۱۱۰هزار تردد و رشد بالغ بر ۴۲ درصدی تردد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیشترین افزایش را در تردد جاده ای به خود اختصاص داده است.

شکری ادامه داد : بیشترین تردد های ثبت شده دی ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان نیز به ترتیب در محورهای سلماس - ارومیه با نزدیک به ۵۴۶ هزار تردد ، ارومیه - مهاباد با بالغ بر ۵۳۶ هزار تردد و سرو - ارومیه با افزون به ۲۲۵ هزار تردد بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در دی ماه امسال ۶۳.۷ درصد خودرو های با پلاک ثبتی استان آذربایجان غربی، ۱۳ درصد با پلاک ثبتی استان آذربایجان شرقی، ۵.۵ با پلاک ثبتی استان زنجان و مابقی نیز با پلاک ثبتی سایر استان‌ها در جاده های آذربایجان غربی تردد داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی