ثبت اولین مورد فوت ناشی از امیکرون در البرز


ثبت اولین مورد فوت ناشی از امیکرون در البرز

امروز در البرز هیچ فوتی کرونا در البرز به ثبت نرسیده است اما روز دوشنبه چهارم بهمن ماه یک مورد فوت ناشی از کرونا در البرز ثبت شد که به گفته سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، این فوتی ناشی از سویه امیکرون بوده است.

به گزارش ایسنا، محمد هاشمی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که روز چهارم بهمن با ثبت اولین مورد فوتی ناشی از امیکرون در البرز، تعداد فوتی‌های این سویه در کشور به ۱۰ نفر رسید.

دکتر شهرام صیادی سرپرست ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز هم درباره آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۹ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۸۱ هزار و ۳۱۳ نفر است.

صیادی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۳۶ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای ۳۳ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت قطعی از بیمار کووید ۱۹ در استان ثبت نشده و مجموع جان باختگان این بیماری در استان همچنان ۶۵۰۱ نفر است.

صیادی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۶۷۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا