اتومبیلرانی و موتورسواری البرز در حسرت یک پیست استاندارد


اتومبیلرانی و موتورسواری البرز در حسرت یک پیست استاندارد

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز گفت: سالانه بیش از دو میلیارد تومان هزینه جهت انجام مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری در استان البرز  صرف می‌شود.

اردشیر درویشی در گفت و گو با ایسنا گفت: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز تا کنون هیچ هزینه‌ای بابت اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی این رشته از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان البرز دریافت نکرده است.

درویشی گفت: این هیات تمامی مسابقات و برنامه ‌های آموزشی خود را طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال به طور منظم انجام می‌دهد .

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد از قهرمانان و ورزشکاران بنام هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور از استان البرز هستند گفت: استان البرز در حوزه اتومبیلرانی و موتورسواری حرف اول را در کشور می‌زند، این امر موجب شده تا ورزشکاران استان‌های دیگر جهت حضور در مسابقات کشوری به استان البرز بیایند و از این استان در مسابقات شرکت کنند، اما ورزشکاران این ورزش پرمهیج و پر طرفدار از داشتن یک پیست استاندارد در این استان محروم هستند.

متولی ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز بیان کرد : برای انجام هر بار مسابقه در این رشته ۷۰ میلیون تومان هزینه می‌شود که می‌توان گفت در سال هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان برای برگزاری این مسابقات صرف می‌شود .

درویشی گفت: هزینه تمامی این مسابقات توسط حامیان و اسپانسرهای ویژه اتومبیلرانی و موتورسواری پرداخت می‌شود .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید