تارتار: برخی از بازیکنانم کارایی لازم را ندارند/ ایران آنقدر پتانسیل دارد که عراق را شکست دهد


تارتار: برخی از بازیکنانم کارایی لازم را ندارند/ ایران آنقدر پتانسیل دارد که عراق را شکست دهد

سرمربی ذوب‌آهن گفت: برخی از بازیکنانم نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند. در نیم فصل سعی می‌کنیم تغییرات لازم را ایجاد کنیم تا شرایط بهتر شود.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار کرد: به دلیل این‌که ذوب‌آهن در یکی دو فصل گذشته شرایط خوبی نداشته و همین دلیل کار سختی داشتیم. سعی کردیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم و این تغییرات به دلیل این بود که ذهنیت تیم نسبت به فصل‌های گذشته تغییر کند. تا حدودی شرایط بهتر شد اما هنوز به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. انتظارم نسبت به جایگاهی که داریم خیلی بیش‌تر بود.

او ادامه داد: اکنون هم در نیم فصل هستیم و برخی از بازیکنان نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند و شاید بتوانیم این بازیکنان را تعویض و در بازار نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم تا شرایط بهتر شود. سال گذشته هم در نیم فصل چنین شرایطی را با پیکان داشتیم و بعد از تغییراتی که داشتیم نیم فصل دوم خیلی بهتر شدیم و در پایان فصل را خوب تمام کردیم. می‌دانیم خیلی سخت است اما داریم تلاش می‌کنیم و باشگاه هم به دنبال جذب بازیکن است.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که "باید از هیات مدیره و افرادی که دارند تلاش می‌کنند تا بازیکنان مدنظر را جذب کنیم، تشکر کنم" عنوان کرد: می‌دانم جذب بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند بسیار سخت است اما تلاش می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم. ما برای سال اول باید سعی کنیم آن شخصیت از دست رفته را به ذوب‌آهن برگردانیم و برای سال‌های بعد شرایط بهتری را دنبال کنیم. مهم این است که ذهنیت بازیکنان تغییر کند و هدف من واقعا همین بوده است. تا حدودی هم نسبت به سال گذشته بهتر بودیم.

وی درباره حمایت تمام قد باشگاه ذوب‌آهن از او برای ادامه کارش گفت: هیات مدیره پا به پای ما دارد تمام سختی‌ها را تحمل می‌کند. همه‌ ما در یک کشتی هستیم و می‌خواهیم با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم. هواداران ذوب‌آهن در این سال‌ها بسیار سختی کشیدند و هدف من این است که با تیمم نتیجه بگیرم و روزهای خوب ذوب‌آهن برگردد. دوست داریم هواداران با دل شاد به ورزشگاه برگردند و خوشحالی را در دل آن‌ها ببینیم چون مالکان اصلی این باشگاه هستند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره وضعیت تقابل تیم ملی ایران با عراق با وجود غایبان بزرگش گفت: می‌دانم که بازیکنان تاثیرگذار می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند اما حتی اگر با بازیکنان لیگ کشورمان هم مقابل تیم‌های آسیایی بازی کنیم، آنقدر پتانسیل داریم و بازیکنان با کیفیت داریم که بتوانیم تیم‌های آسیایی را شکست دهیم. از این بابت نگرانی نداریم و ان‌شاءالله در دو بازی آینده به طور قطعی به جام جهانی صعود می‌کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل