توقیف 18 تن سنگ معدن غیرمجاز در اسفراین


توقیف 18 تن سنگ معدن غیرمجاز در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل 18 تن و 125 کیلو سنگ معدن غیر مجاز روستای سست به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید سعید عزیزی گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و در پی خبری مبنی بر بارگیری سنگ معدن غیرمجاز در منطقه روستای سست ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی کشنده حامل سنگ معدن غیر مجازدر سطح شهرستان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضایی، خودرو مذکور را در سطح شهر توقیف کردند، افزود: در بازرسی از این تریلی مقدار ۱۸ تن و ۱۲۵ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه راننده خودرو بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل نماینده شرکت امین حافظ بجنورد شد.

به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی، جانشین انتظامی اسفراین خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد که از شهروندان انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس