امروز قطع گاز در برخی روستاهای حوالی تبریز محتمل است


امروز قطع گاز در برخی روستاهای حوالی تبریز محتمل است

تبریز- ایرنا- شرکت گاز آذربایجان شرقی در اطّلاعیه ای اعلام کرد امروز به علت انجام عملیات اضطراری بازسازی، قطع گاز در برخی روستاهای حوالی تبریز محتمل است.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شرکت گاز استان آمده است: با توجّه به ضرورت انجام عملیات اضطراری بازسازی و مقاوم سازی تاسیسات گازرسانی موجود در محور اسپیران و روستاهای تابعه، احتمالا جریان گاز طبیعی روستاهای نهند، تازه کند نهند، قله لر، استیار، ینگی اسپیران، داش اسپیران (عتیق)، آغاج اوغلی، آقداش، کنزنق، اولی کندی، نصرت آباد، کمانج علیا و کمانج سفلی، گلوجه، گلزار، کرد کندی امروز/سه شنبه تا ۱۷:۰۰ قطع خواهد شد.

اطلاعیه حاکی است: بر این اساس از مشترکین محدوده یادشده درخواست می شود به منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی، شیر اصلی گاز املاک خود را در مدت زمان قطعی گاز، بسته نگهداشته و از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل، سریعاً مراتب را از طریق شماره تماس۱۹۴ به واحد امداد گاز اطلاع دهند.

در این اطّلاعیه از همکاری و شکیبایی مشترکین محترم ساکن منطقه در طول مدت انجام عملیات، باهدف تامین جریان پایدار گاز طبیعی و بهره مندی سایر متقاضیان، قدردانی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر