حضور استارت‌آپ‌های گردشگری سمنان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری


حضور استارت‌آپ‌های گردشگری سمنان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از حضور استارت‌آپ‌های تخصصی گردشگری و صنایع‌دستی این استان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

مریم سلمانیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در نظر است از ظرفیت نمایشگاه گردشگری برای نمایش نحوه ارائه خدمات نوین و مبتنی بر فناوری اطلاعات با ساختار صنعت گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان استفاده شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: فعالان حوزه‌های سرمایه‌گذاری، دفاتر خدمات گردشگری و بوم‌گردی‌ها و مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری در غرفه استان سمنان حضور دارند.

او از برگزاری ورکشاپ صنایع‌دستی، حضور دو شهر ملی صنایع‌دستی استان، شرکت گروه‌های آیینی، ارائه محتوای تصویری و دیجیتال سه زبانه، رونمایی از آثار فاخر صنایع‌دستی و فرش خودرنگ سنگسر در غرفه استان سمنان خبر داد.

سلمانیان اضافه کرد: نمایش١٨ اثر صنایع‌دستی استان که به‌تازگی موفق به دریافت مهر اصالت ملی شده‌اند، اجرای مراسم آئینی نوروز خوانی، رونمایی از کتاب آلبوم فتوگرافی ایالت قومس شامل عکس‌های تاریخی استان سمنان در دوره قاجار، رونمایی از نقشه جامع گردشگری استان، ارائه کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و ... از دیگر برنامه‌های استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری است.»

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران متناسب با محدودیت‌های کرونایی و با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی از ۹ لغایت ۱۲ بهمن به‌صورت حضوری و مجازی برپا می‌شود و غرفه استان سمنان در سالن A۳۸ واقع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است