دستگیری 54 سارق و کشف 138 فقره سرقت در ایلام


دستگیری 54 سارق و کشف 138 فقره سرقت در ایلام

ایلام - ایرنا - جانشین انتظامی ایلام از اجرای طرح اقدامات مقابله ای با سرقت و دستگیری 54 سارق در دی ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ قدرت حیدری زاد روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ماه گذشته توسط پلیس شهرستان ایلام به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: پس از اجرای این طرح ۵۴ سارق دستگیر و تعداد ۱۳۸ فقره سرقت کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به این که در این راستا ۱۰ فروشنده مواد مخدر دستگیر و سه و کیلو ۵۱۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است،تصریح کرد: جمع آوری ۲۵ معتاد متجاهر و کشف تعداد ۱۳ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح طی یک ماه اخیر بوده است.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده به ۱۳۸ فقره انواع سرقت درسطح شهر ایلام اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه، گفت: توقیف ۷۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و قانون گریز از دیگر اقدامات این طرح بوده است.

سرهنگ حیدری زاد، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تاکید کرد: تشدید اقدامات مقابله ای با سرقت با اجرای طرح های ویژه ابتکاری ، کاربردی و عملیاتی در جهت تامین نظم و امنیت شهروندان ایلامی تداوم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا