210 دستگاه ماینر غیرمجاز در سقز کشف و ضبط شد


210 دستگاه ماینر غیرمجاز در سقز کشف و ضبط شد

مدیر توزیع برق شهرستان سقز از کشف 210 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال از ابتدای سال تاکنون در شهرستان سقز خبر داد.

عبدالله ابراهیمی، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در شهرستان سقز با همکاری مراجع قضایی و انتظامی شناسایی‌،کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه هر ماینر ۲٫۵ الی ۳ کیلووات برق مصرف می کند، افزود: این ماینرها باایجاد بارنامتعارف در شبکه فشارضعیف شهری، حین بازرسی لوازم اندازه گیری و آمپراژ گیری کشف و جمع آوری شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع ۵۸ ماینر در شهرستان سقز کشف و ضبط شد افزود: میزان کشفیات رمز ارز دیجیتال در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز بیان کرد: متأسفانه بعضی از افراد سودجو بدون درک وضعیت کنونی مبادرت به استفاده از برق به‌صورت غیرمجاز برای مصارف غیرعادی اقدام به ماینینگ می کنند که همین امر باعث می‌شود ضمن ایجاد خسارت در وسایل برقی مشترکانی که از شبکه مربوطه تغذیه می کنند سبب ایجاد خساراتی به تجهیزات شبکه برق می شوند که متعاقبا” منجربه خاموشی‌های ناخواسته برق می شود.

وی در پایان ضمن تأکید بر برخورد جدی و قانونی با مراکز غیرمجاز سرقت انرژی با همکاری مراجع قضایی و انتظامی از همه هم‌وطنان خواست همکاری لازم را به منظور پایداری شبکه توزیع برق و تامین برق مستمر و پایدار با شرکت توزیع برق استان کردستان داشته باشند.

ابراهیمی یادآور شد: هرگونه مصارف غیر مجاز را از طریق ۳ شماره ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق، ۱۱۰ پلیس انتظامی و یا شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !