ثبت‌نام 138 کردستانی در جشنواره قرآنی «مُدهامتان»


ثبت‌نام 138 کردستانی در جشنواره قرآنی «مُدهامتان»

دبیر پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» استان کردستان با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان گفت: 138 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در این دوره از جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

رحمن غریبی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» دو بار تمدید شد و ۳۰ دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره قرآنی بود.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۳۸ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد کردستان در پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مُدهامتان افزود: ۷۴ نفر از این تعداد آقا و ۶۴ نفر از این تعداد بانو هستند که در این جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» استان کردستان به رشته‌های این دوره از جشنواره اشاره و بیان کرد: از این تعداد دو نفر در رشته قرائت تحقیق، یک نفر قرائت تقلیدی، ۱۲ نفر قرائت ترتیل، ۱۸ نفر مفاهیم، ۱۳ نفر اذان، ۹ نفر حفظ کل، ۶۳ نفر حفظ جزء ۳۰، پنج نفر قرائت نماز، ۶ نفر مکبری، ۹ نفر استعدادیابی در این جشنواره قرآنی مشارکت داشتند.

وی افزایش چشمگیر مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در پانزدهمین دوره مسابقات «مُدهامتان» را نتیجه برنامه‌ریزی، تلاش، پشتکار و دغدغه قرآنی فعالان این حوزه علی‌رغم همه موانع و محدودیت‌های موجود دانست.

غریبی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی «مُدهامتان» در سه رده سنی برگزار می‌شود، افزود: رده‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال عضو کانون های مساجد استان در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۱۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مُدهامتان شرکت کرده‌اند، یادآور شد: ۱۶ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان کردستان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» خوش درخشیدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام