تعویض بیش از 1300 دستگاه کنتور مشترکان طی روزهای سرد و برفی اخیر


تعویض بیش از 1300 دستگاه کنتور مشترکان طی روزهای سرد و برفی اخیر

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از آغاز بارش سنگین برف و برودت هوا در هفته گذشته تاکنون 1341 دستگاه کنتور مشترکان که بر اثر سرما دچار مشکل شده بود تعویض گردیده است.

علیرضا تخت شاهی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز بارش سنگین برف و برودت شدید در اواسط هفته گذشته( اواخر دی ماه) تاکنون ۳ هزار و ۱۲۴ مورد یخ زدگی کنتور از سوی مشترکان به شرکت آبفا اعلام شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۳۴۱ مورد منجر به تعویض کنتور شده است؛ همچنین یکهزار و ۱۵۲ دستگاه کنتور دارای مشکلات جزیی و کوچک بوده اند که مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان بیان کرد: ۶۳۱ دستگاه کنتور نیز(عمدتا تجاری) که دچار مشکل اساسی بود برچیده و به درخواست مشترک فعلا تا پایان برودت هوا جایگزین نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از بحران و یخ زدگی تمامی واحدهای امداد و حوادث و اکیپ های عملیاتی آبفا به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در خدمت همشهریان هستند.

تخت شاهی در این ایام از مشترکان درخواست کرد که با عایق بندی صحیح کنتورهای آب با پوشال و پشم شیشه و سایر پوشش های مناسب از بروز مشکلاتی چون یخ زدگی کنتور و خسارت و زیان مالی به مشترک جلوگیری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !