تنها به صعود فکر می‌کنیم/ زاگرس را با هوادارانش می‌شناسند


تنها به صعود فکر می‌کنیم/  زاگرس  را با هوادارانش می‌شناسند

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب که تیمش در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور با صدرنشینی به مرحله نهایی و جمع هشت تیم برتر این لیگ راه یافته، گفت: با برنامه ریزی به دنبال صعود دوباره به لیگ برتر هندبال هستیم.

سجاد اعظم با حضور در دفتر ایسنا، بااشاره به حضور دوباره تیمش در رقابت های لیگ هندبال پس از وقفه ای یکساله، اظهارکرد: باتوجه به مشکلاتی که سال گذشته برای تیم بوجود آمد و بی مهری هایی که دیده بودیم، قصد نداشتم که دیگر در رقابت های لیگ هندبال شرکت کنیم، اما بنا به درخواست هواداران و تصمیم جمعی اعضای هیات رئیسه باشگاه این اتفاق دوباره رقم خورد.

وی تصریح کرد: پس از قطعی شدن دوباره حضور تیم در لیگ، تصمیم گرفتیم این بار هم با تشکیل یک تیم قدرتمند بتوانیم برای صعود دوباره به لیگ برتر خود را آماده کنیم که در گام اول با علیرضا بکماز یکی از مربیان توانمند این رشته در کشور به توافق رسیدیم تا هدایت تیم را بدست بگیرد و در کنار ایشان از توان مربیان استان هم استفاده کردیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه برخلاف سالهای گذشته عمده تمرکز تیم برای جذب بازیکن در لیگ امسال روی بازیکنان بومی بوده، اعلام کرد: در این راستا حدود 40 تا 50 درصد بازیکنانی که جذب کردیم بازیکنان بومی اسلام آبادغرب بودند و تعدادی هم از بازیکنان سطح استان را جذب کردیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ داشته باشیم، پس از بسته شدن تیم، چهار اردوی تدارکاتی برگزار کردیم که خوشبختانه بسیار موثر و کمک کننده بود.

اعظم با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دور مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول هندبال، عنوان کرد: در این مرحله بازیکنان ما توانستند عملکردی بسیار خوب و درخشان از خود نشان دهند و به عنوان تیم صدرنشین گروه خود به مرحله نهایی راه پیدا کرده و در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم.

وی با دشوار خواندن رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال، ادامه داد: در این مرحله هشت تیم شرکت کننده از بهترین بازیکنان هندبال ایران بهره می گیرند و تلاش دارند تا بتوانند حضورشان در لیگ برتر را مسجل کنند، بنابراین کار بسیار سخت و دشواری در پیش داریم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با تاکید براینکه تیمش را برای صعود به لیگ برتر بسته، اضافه کرد: هرچند تیم زاگرس همواره با مشکلات مالی مواجه بوده، اما امسال علیرغم همه مشکلات تنها به قهرمانی فکر می کنیم.

وی در ادامه درخصوص زمان برگزاری مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هم گفت: طبق اعلام فدراسیون مرحله نهایی رقابت ها با حضور هشت تیم 23 بهمن آغاز می شود و از آنجایی که در این رقابت ها دو تیم از کرمانشاه حضور دارند، درخواست داده ایم که میزبانی این رقابت ها را به کرمانشاه بدهند.

اعظم تاکید کرد: باتوجه به اینکه موافقت ضمنی را برای میزبانی کرمانشاه در این رقابت ها گرفته ایم، بنابراین طی روزهای اخیر در دیدار با مدیرکل و مسئولین ورزش استان، برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم را انجام داده ایم تا میزبانی شایسته ای را داشته باشیم.

وی در خصوص احتمال حضور هواداران تیمش درصورت میزبانی کرمانشاه برای مرحله نهایی رقابت های لیگ هم گفت: تیم زاگرس را با هودارانش می شناسند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مجوز حضور آنها را در رقابت های لیگ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بگیریم.

وی در ادامه در تشریح وضعیت مالی این باشگاه در آستانه مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول، گفت: متاسفانه با توجه به اینکه ما یک تیم شهرستانی هستیم، سرمایه گذاران و کارخانجات چندان تمایلی برای کمک به یک تیم شهرستانی ندارند و از طرفی باوجود تقاضاهایی که همواره از بخش دولتی داشته ایم، اما هنوز هیچ کمکی دریافت نکرده ایم، با این حال بگونه ای برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم تا آخر فصل مشکلات مالی چندانی نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه این باشگاه با وجود مشکلات مالی توانسته با تمام بازیکنانی که با آن همکاری داشته اند تسویه کند، عنوان کرد: از سال 1396 حدود 20 درصد و از سال 1397 که تیم زاگرس نایب قهرمان لیگ برتر شد، حدود 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت نشده بود و برای سال 1398 هم چند بازیکن هم این شرایط را داشتند که طی هفته های اخیر تمام بدهی باشگاه به این بازیکنان را پرداخت کردیم و کامل تسویه شدند و درحال حاضر ریالی به هیچ بازیکنی بدهی نداریم.

وی ادامه داد: برای بازیکنانی هم که امسال بکار گرفته ایم، قبل از شروع رقابت های لیگ حدود 30 درصد از قراردادهایشان را پرداخت کردیم و قبل از شروع مرحله نهایی رقابت ها هم حدود 40 درصد دیگر از مبلغ قرارداد پرداخت می شود.

اعظم در ادامه به وجود بازیکنان هندبالیست توانمند در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برادران کرمیان و مهران حسینی از جمله هندبالیست های مطرح کرمانشاهی هستند که سالها ملی پوش بوده اند، اما متاسفانه مدتی است که درگیر مصدومیت شده و در تیم ملی حضور ندارند.

وی اعلام کرد: حضور تیم های هندبال کرمانشاه در سطح اول این رشته در کشور می تواند کمک کند تا بازیکنان بومی کرمانشاهی بیشتر دیده شوند و امکان حضورشان در تیم ملی فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا این باشگاه برای برون رفت از مشکلات مالی برنامه ای برای درآمدزایی دارد یا نه، عنوان کرد: معمولا زمانی از درآمدزایی باشگاهی صحبت می شود که در آن کشور ورزش حرفه ای باشد و گاها باشگاه ها با راه اندازی واحدهای تولیدی درآمدزایی می کنند، در حالی که در کشور ما اینگونه نیست، چراکه ورزش حرفه ای نداریم و از سویی درگیر تحریم ها هستیم و انجام چنین کارهایی سخت و سنگین است.

وی ادامه داد: از طرفی در رشته هندبال باتوجه به اینکه تابحال نقل و انتقال بازیکن را نداشته‌ایم، بنابراین از این طریق هم درآمدی عایدی باشگاه ها نمی شود، هرچند که اخیرا موافقت هایی برای این کار صورت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس تصریح کرد: یکی از مسائلی که می تواند به عنوان محلی برای درآمدزایی باشگاه روی آن کار کرد، بحث آموزش و استعدادیابی است که این مسئله هم باتوجه به اینکه در حال حاضر در اسلام آبادغرب سالن استانداردی در اختیار نداریم، محقق نشده، اما در برنامه داریم که بتوانیم در آینده این امر را اجرایی کنیم و برای باشگاه پرورش استعداد داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد