امام راحل (ره) مومنِ مبارزِ انقلابی تربیت کرد/ دهه فجر میعادگاه امیدآفرینی است


امام راحل (ره) مومنِ مبارزِ انقلابی تربیت کرد/ دهه فجر میعادگاه امیدآفرینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به برنامه های شاخص کمیته هیئات مذهبی، قرآن و تشکل های دینی در دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: باید تلاش کنیم همچون امام (ره) افرادی مومن، مبارز و انقلابی تربیت کنیم.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین صبح امروز در نشست خبری کمیته هیات‌های مذهبی، قرآن و تشکلهای دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با اضحاب رسانه، اظهار کرد: اساس انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم دینی و فرهنگی بود و به همین علت جنس انقلاب ما را با وجود مبارزات و اقدامات سیاسی، انقلابی فرهنگی و دینی می دانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت انبیا و اولیای الهی به ویژه نضت و قیام عاشوراست، افزود: تجلی دوباره مفاهیمی همچون ظلم ستیزی، عدم سازش با استکبار، رشادت و مجاهدت، فداکاری، زمان شناسی، فهم درست اولویت ها و امر به معروف و نهی از منکر، همه و همه در انقلاب اسلامی ایران رخ داد و نمایان شد که اساس آن تربیت افرادی مومن، مبارز و انقلابی در کشور بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و رئیس کمیته هیات‌های مذهبی، قرآن و تشکلهای دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نگاهش از همان ابتدا به دست آوردن کرامت انسانی برای همه انسان ها بود، خاطرنشان کرد: مبارزه کردن نمود و تجلی همان روحیه حماسی است که قرآن و اهل بیت (ع) ما را به آن دعوت کردند.

گرزین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحقق اراده مردم برای تغییر بنیادین در کشور بود که بدون اسلحه و تجهیزات در برابر رژیم منحوس پهلوی شکل گرفت، ادامه داد: همین اراده پولادین مردم توطئه های منافقین، 8 سال جنگ تحمیلی، فتنه ها و تحریم ها را خنثی کرده و در آینده نیز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین مبحثی که مقام معظم رهبری در سالهای اخیر بر آن تاکید کرده اند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این بیانیه به عنوان سند عالی پیش روی انقلاب اسلامی است که جامع ترین سند امید آفرین و تضمین کننده انقلاب خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان امید آفرینی در جامعه را مهمترین مبحث سند بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز با جدیت به دنبال اجرایی شدن این مبحث در جامعه است که دهه فجر می تواند طلیعه خوبی برای جهش در این حوزه به عنوان میعادگاه امیدآفرینی باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس