افزایش شمار مبتلایان به کرونا در مازندران


افزایش شمار مبتلایان به کرونا در مازندران

با بستری شدن 81 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد کل بستری‌ شدگان مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا در این استان به 283 نفر رسید.

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در استان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته تعداد ۷۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری و ظرف همین مدت تعداد ۴۹ نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

دکتر سید عباس موسوی افزود: هم اکنون ۲۰۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۴۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، با پذیرش جدید ۱۱ بیمار و ترخیص ۱۱ بیمار بهبود یافته در شبانه روز گذشته، مجموع بستری شدگان کرونا به ۷۶ بیمار رسید که از این تعداد ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بر این اساس، مجموع آمار بستری شدگان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه‌ های علوم‌ پزشکی مازندران و بابل ۲۸۳ نفر اعلام شده است که از این تعداد ۶۲ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها