15 فروردین مهلت ارسال آثار به جشنواره قد قامت عشق در یزد است


15 فروردین مهلت ارسال آثار به جشنواره قد قامت عشق در یزد است

یزد - ایرنا - دبیر اجرایی نخستین جشنواره هنری رسانه ای « قد قامت عشق» در استان یزد گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، 15 فروردین سال 1401 شسمی و زمان برگزاری آن 29 فروردین سال آینده همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) است.

به گزارش ایرنا علی محمد پارسائیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:این رویداد فرهنگی با چهار موضوع نماز وتجلی بندگی، نماز و سبک زندگی، نماز ظهر عاشورا ،نماز و هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی اظهارکرد: بخش هنری جشنواره شامل رشته های گرافیک و نقاشی، داستان، خوشنویسی، شعر، سرود، فیلم و عکس و بخش رسانه ای هم خبر، گزارش، مقاله، اینفوگرافی و موشن گرافی است.

رییس بسیج هنرمندان استان یزد ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های هنری و رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره به نشانی یزد، بلوار پاکنژاد، حسینیه ثارالله، سازمان بسیج رسانه تحویل یا به شماره تلفن ۰۹۳۰۴۲۲۲۰۹۹ در فضای مجازی یا از طریق ایمیل «NAMAZ.BSI@GMAIL.COM» ارسال کنند.

پارسائیان افزود: در نظر است، این جشنواره سالانه برگزار شود،امیدواریم، اصحاب رسانه و هنرمندان امسال از آن به نحو مناسبی استقبال کنند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم با اشاره به اهمیت ترویج نماز در جامعه گفت: هنر و رسانه یکی از بهترین و موثرترین ابزارها برای ترویج و نشر موضوع هایی مانند نماز است

حجت الاسلام مجتبی صداقت افزود: خبرنگاران نقش مهمی در فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ نماز با انتشار مطالب متعدد خبری در موضوع های مختلف دارند، امیدواریم در این زمینه گام های موثری برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره یادشده با همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ، بسیج هنرمندان و سپاه استان یزد برگزار می شود.

همچنین جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد یکی از ابزارهای ایجاد ایمان قوی در بین نیروهای نظامی را نماز به عنوان رکن مهم در آیین نجات بخش اسلام برشمرد.

سرتیپ پاسدار حسین زراع کمالی افزود: در راستای برگزاری اجلاسیه نماز ابلاغ شده به نیروهای مسلح و با توجه به تاثیر ابزار هنر و رسانه در ترویج نماز، برگزاری اولین جشنواره هنری رسانه‌ای «قد قامت عشق» در دستور کار قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟