اعضای باند سارقان باغ ویلاهای البرز دستگیر شدند


اعضای باند سارقان باغ ویلاهای البرز دستگیر شدند

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سرقت باغ ویلا ها در این استان خبرداد و گفت: این سارقان در استان تهران نیز مرتکب جرم شده اند.

سرهنگ محمد نادر بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت از یک باغ ویلا در منطقه مهرشهر کرج به پلیس اگاهی این استان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در بررسی های میدانی پلیس مشخص شد این سارقان ابتدا ویلاهای خالی از سکنه را شناسایی و در نیمه شب با روش های مختلف وارد این مکان ها می شدند.
نادربیگی بااشاره به وقوع چندین فقره سرقت مشابه در منطقه مهرشهر گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس رد پای یکی از سارقان سابقه دار مشاهده و باشناسایی مخفیگاه وی دریکی از مناطق استان تهران با هماهنگی مقام قضایی دستگیرشد.
وی افزود : متهم از همان ابتدا به هشت فقره سرقت از باغ و ویلاهای خصوصی مناطق مرفه نشین کرج باهمدستی سه نفر دیگر اعتراف و براساس بررسی کارشناسان اموال مسروقه تاکنون بیش از ۱۰میلیاردریال برآورد شده است.
نادربیگی خاطرنشان کرد: در تحقیقات بیشتر پلیس یک مالخر شناسایی که پس از تحقیقات تکمیلی برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام