مسوولان موفق مبلغان شایسته‌ای برای اسلام هستند


مسوولان موفق مبلغان شایسته‌ای برای اسلام هستند

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الشتر گفت: مسوولان موفق و با انصاف با انجام درست وظایف خود و رفع مشکلات مردم، مبلغان شایسته‌ای برای دین اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مراد امیدی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید در ایام الله دهه مبارک فجر نمود بیشتری پیدا کند که این وظیفه ما مسوولان است با برنامه ریزی های لازم خدمات صورت گرفته انقلاب را تبیین و تشریح کنیم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی نور بر ظلمت تشبیه و عنوان کرد: در بازار طاغوت بی عدالتی، بی انصافی، کم فروشی و گرانفروشی وجود دارد که این ها شایسته بازار مسلمانان نیست.

امام جمعه الشتر ادامه داد: همه ما در مقابل دین، فکر، اخلاق، معیشت و زندگی اجتماعی مردم مسوول هستیم بنابراین باید تلاش کنیم دین مردم با اخلاق و رفتار شایسته مسوولان در راستای ثبات جمهوری اسلامی تقویت شود.

سرپرست فرمانداری سلسله نیز با بیان اینکه امام خمینی(ره) بدون استفاده از هیچ قدرت نظامی شاه زمان را سرنگون کرد اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، قطار انقلاب اسلامی در مسیر خود به سرعت در حال حرکت است و هرکسی که از آن پیاده شود نخواهد توانست دوباره بر آن سوار شود.

مسلم مرادی افزود: همه مسوولان شهرستان باید هر هفته با حضور در نماز جمعه میز کار خود را فعال کنند و با عزت، احترام و برخورد شایسته پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: هرچه فاصله میان مردم و مسوولان کمتر شود و شهروندان در شرایط اقتصادی موجود راحت تر به مسوولان خود دسترسی داشته باشند محبت و اطمینان آنها نسبت به نظام و انقلاب بیشتر می شود.

وی با تاکید بر دوری مدیران دستگاه های اجرایی از دو دستگی های سیاسی تصریح کرد: مدیران باید در اتاق خود را به روی مردم باز بگذارند و برنامه های خود را با جدیت و پیگیری لازم انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک