بیش از هفت میلیون تردد در محورهای ارتباطی ملایر ثبت شد


بیش از هفت میلیون تردد در محورهای ارتباطی ملایر ثبت شد

همدان- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت میلیون و 800 هزار تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی و سواری در این شهرستان ثبت شده است.

«هاشم اسکندریان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۲۰ هزار و ۶۹۰ سفر در قالب ۲۱۲ هزار و ۲۰۹ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان به مقاصد مختلف جابه جا شدند.

وی به صدور ۹۰ هزار و ۵۰۰ برگ بارنامه جابه جایی کالا در مدت یاد شده اشاره کرد و افزود: یک میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۰۴ تُن کالا جابه جا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از آمادگی پایانه‌های مسافربری و ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان برای جابجایی مسافران در ایام نوروز خبر داد و افزود: خط‌کشی محورهای اصلی و پاکسازی مسیر و تابلوها و علائم ترافیکی انجام شده و در سطح روستاها و مسیرهای فرعی نیز در دستور کار است.

اسکندریان اظهار داشت: هشت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در ایام نوروز آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند و از هم اکنون بازدیدهای لازم برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه و سایر امکانات در مسیر راه‌ها و محورهای ارتباطی در دستور کار قرار دارد.

وی از آمادگی پنج راهدارخانه این شهرستان در گردنه زاغه، یونس، زنگنه، آورزمان و مرکز اداره در ایام نوروز خبر داد و تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم بارش‌ها این راهدارخانه‌ها با ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و ۵۰ راهدار در حالت آماده باش کامل هستند و در محورهای مواصلاتی به مردم و مسافران خدمات ارایه می‌دهند.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تذکرات لازم به ناوگان حمل و نقل عمومی و مجتمع‌های بین راهی و مراکز زیرمجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی داده شده و ایام نوروز نیز نظارت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای یک‌هزار کیلومتر راه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها