طرح ایده‌پردازی مردمی برگزاری مراسم‌های انقلابی در کردستان اجرا می شود


طرح ایده‌پردازی مردمی برگزاری مراسم‌های انقلابی در کردستان اجرا می شود

سنندج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در آستانه دهه فجر و همزمان با سراسر کشور، طرح دریافت ایده ها، نظرات و پیشنهادات مردمی در راستای برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی به صورت اینترنتی اجرا می شود.

حجت الاسلام سید محمد سادات روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در زمینه برگزاری مراسم ها و مناسبت‌های انقلابی به صورت مردمی و بکارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی اقدام به جمع آوری ایده های مردمی بصورت اینترنتی کرده است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همین راستا و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب و همچنین شناخت ایده‌های خلاقانه و طرح‌های نوآورانه در زمینه مراسم و مناسبت‌ها همانند یوم الله ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، روز قدس و اعیاد شعبانیه اقدام به جمع آوری ایده‌های نو و پیشنهادهای کاربردی درباره بخش‌های مختلف مراسم ها و مناسبت ها در قالب یک فراخوان عمومی کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: در راستای اجرای این طرح، سامانه ایده پردازی مراسم و مناسبت‌ها راه اندازی شده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دسترس عموم مردم قرار می گیرد، لذا با توجه به لزوم سنجش شرایط لازم برای اجرای این طرح از مردم استان در خواست می شود، در طرح آزمایشی که فرم مربوط به آن، از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/Yx۹fiaAt قابل دسترسی است، مشارکت کند.

وی تاکید کرد: مردم استان می توانند با اشتراک گذاری لینک فوق ما را در دستیابی به نتایج بهتر یاری دهند، ضن اینکه ایده ها و نظرات ارزشمند مردم می تواند زمینه ساز برنامه ریزی‌های موثر برای این نهاد مردمی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس