اولین مسابقات مهارت آزاد ملیله‌سازی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود


اولین مسابقات مهارت آزاد ملیله‌سازی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: اولین مسابقات مهارت آزاد در رشته ملیله‌سازی در سطح کشور بهمن ماه جاری به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

محمدرضا انصاری روز سه شنبه با اشاره به جایگاه و اهمیت مسابقات آزاد مهارت، افزود: با توجه به تاکیدات ریاست سازمان، مبنی بر ارج نهادن بیش از پیش به این مسابقات، شناخته شدن زنجان به عنوان یکی از قطب‌های تولید ملیله در کشور و نیز معرفی آن به عنوان شهر جهانی ملیله از سوی یونسکو، این مسابقات به میزبانی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان و با هماهنگی دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان متبوع، برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استادکاران و نخبگان ملیله سازی، با در نظر گرفتن اهمیت آموزش‌های مهارتی در جامعه، عنوان کرد و افزود: به منظور معرفی ظرفیت‌ها و شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی و هدایت آن‌ها به سوی اشتغال و بازار تولید، برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، تصریح کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری زنجان، شورای اسلامی و شهرداری زنجان، اتاق تعاون، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، شرکت فرتاک و صدای و سیمای مرکز زنجان در برگزاری این مسابقات همکاری می کنند.

انصاری در خصوص ثبت نام برای شرکت در این مسابقات هم گفت: از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ تا ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ از طریق سایت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، به نشانی www.zntvto.ir/olympiad خواهد بود و نحوه برگزاری و شرح فنی مسابقات و لیست ابزار همراه در سایت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به آدرس www.zntvto.ir بارگزاری شده است.

وی افزود: مسابقات ملیله سازی به صورت حضوری و آزمون عملی پروژه در روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ در مدت زمان هشت ساعت برگزار می شود.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، مراسم اختتامیه و تجلیل از نخبگان مهارتی رشته ملیله سازی، روز جمعه تاریخ ۴۰۰/۱۱/۲۹ با حضور مسؤولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت