راهپیمایی 22 بهمن امسال در زنجان با حضور مردم برگزار می‌شود


راهپیمایی 22 بهمن امسال در زنجان با حضور مردم برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن در شهر زنجان در امتداد ضلع جنوبی کمربندی شمالی از تقاطع شهید مدرس تا مصلی نماز جمعه با حضور مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی ناصر روز سه شنبه در جلسه کمیته اجرایی و برنامه ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان افزود: با مصادف شدن مناسبت های انقلابی با روز جمعه مسیر ارهپیمایی از میدان قائم تا مصلی در نظر گرفته می شد ولی به دلیل جلوگیری از اجتماع فشرده راهپیمایان امسال ضلع جنوبی کمربندی شمالی حدفاصل تقاطع شهید مدرس تا مصلی برای راهپیمایی تعیین شده است تا مسیر گسترده و وسیع تری برای اجتماع تدارک دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل وسعت این مسیر، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل خانوادگی در اولویت است.

حجت الاسلام ناصر به ضرورت بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی یک رژیم طاغوتی زمین خورد و یک حکومت الهی به جای آن تشکیل شد و این یک موهبت برای مردم ایران است.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از پیروزی انقلاب اسلامی با تعبیر بعثت یاد کردند، اظهار داشت: در اثر پیروزی انقلاب اسلامی یک دگرگونی در مسیر حیات ملت ایران ایجاد شد و ۲۲ بهمن به مثابه عید غدیر است که در آن اکمال نعمت برای مردم ایران اتفاق افتاد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته شیوع کرونا برخی برنامه های اجتماعی بزرگداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن را تحت الشعاع قرار داد، افزود: سال گذشته در روز ۲۲ بهمن راهپیمایی خودرویی را در ۲۲ بهمن داشتیم ولی امسال راهپیمایی را به شکل معمول خواهیم داشت.

حجت الاسلام ناصر به ضرورت مردمی بودن و محور قرار گرفتن مساجد و تشکل های دینی و مذهبی در بزرگداشت دهه فجر تاکید کرد و گفت: سعی بر این است که امسال در اجرای برنامه های دهه فجر این موضوع نمود بیشتری داشته باشد.

مردمی بودن برزگداشت دهه فجر عامل قوام و دوام آن است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان نیز در این جلسه بر مردمی بودن مراسم و برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: مردم اگر احساس کنند خودشان پای کار هستتند، این امر موجب قوام و دوام موضوع هم می شود.

ولی‌الله رحیمی نیز در این جلسه افزود: یکی از مصداق های در صحنه بودن مردم و حمایت آنان از نظام حضور در برهه ها و مقاطع حساس و حمایت های معنوی ملت از نظام است، اظهار داشت: مصداق عینی این موضوع در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبلور پیدا می کند.

وی به لزوم جدی گرفتن فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام دشمنان در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی غوغا می کنند از این رو باید با بهره گیری از افراد توانمند دستاوردهای نظام را در این عرصه تببین کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس