148 هزار لیتر نفت سفید در مناطق سردسیر ثلاث‌باباجانی توزیع شد


148 هزار لیتر نفت سفید در مناطق سردسیر ثلاث‌باباجانی توزیع شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس تعاون روستایی ثلاث باباجانی گفت: با همکاری شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی در روزهای سرد و یخبندان (هفته گذشته تاکنون) مقدار 148 هزار لیتر نفت سفید در مناطق سردسیر و روستاهای گرفتار در برف این شهرستان توزیع شده است.

امین عبدالهی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در همین مدت یک هزار و ۸۰۰ کیسه آرد روستایی نیز در میان روستاییان منطقه توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مدیریت تعاون روستایی استان مبنی بر خدمات رسانی و سوخت رسانی به روستاییان با توجه به بارش برف سنگین این میزان نفت سفید و آرد روستایی در مناطق سردسیر و سخت گذر این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط شرکت های تعاونی روستایی توزیع شده است.

رییس تعاون روستایی ثلاث باباجانی اظهار داشت: شبکه مردمی تعاونی روستایی شهرستان با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر خدمت رسانی به روستانشینان منطقه، در همه حال آماده انجام وظایف است.

عبدالهی اضافه کرد: در شهرستان ثلاث باباحانی یک اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان، ۴ شرکت تعاونی روستایی، یک شرکت تعاونی کشاورزی دامداران و سه شرکت تعاونی تولید در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: شرکت تعاونی دامداران شهرستان در سال‌های گذشته غیر فعال بود که با تلاش‌های صورت گرفته طی ماهای گذشته فعالیت خود را از سر گرفته و در این مدت بیش از ۵۵ تُن کنسانتره دامی میان دامداران شهرستان کرده است.

شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !