صنایع و بنگاه های اقتصادی هرمزگان درحال ساخت 85کلاس درس هستند


صنایع و بنگاه های اقتصادی هرمزگان درحال ساخت 85کلاس درس هستند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: در حال حاضر تعداد هشت پروژه درقالب 85 کلاس درس و زیربنای 15 هزار و 175 مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاه های اقتصادی استان در دست ساخت می باشد.

سید فخرالدین هاشمی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: برای این تعداد کلاس درس ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی از سوی صنایع و بنگاه های اقتصادی هرمزگان اختصاص یافته است:
وی با تاکید براینکه ۱۰ مدرسه در قالب ۸۱ کلاس با اعتبار هزینه شده بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال با مشارکت صنایع و بنگاه های اقتصادی به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهارداشت: «شرکت تانا انرژی»، «شایا انرژی»، «شرکت پالایش نفت آفتاب»، «نفت فلات قاره»، «فولاد هرمزگان»، «شرکت سیمان هرمزگان»، «شرکت عمران سازه کاشیگری» و «شرکت پالایش نفت بندرعباس» از صنایع فعال در بحث مسوولیت اجتماعی در استان می باشند.
هاشمی با اشاره به اینکه هرچه سرمایه گذاری در حوزه آموزش وپرورش بیشتر باشد، آینده جامعه بیش از پیش تضمین خواهد شد، گفت: همواره مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی به عنوان یک اولویت جدی در توسعه کشور درنظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف صنایع و بنگاه های اقتصادی علاوه بر کارهای تخصصی، ایفای نقش‌های اجتماعی خود در قبال جوامع محلی می باشد، افزود:محصول مسوولیت پذیری شرکت‌ها در قبال اثری که بر جامعه می‌گذارند، بسیار ملموس است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان در خصوص مزایای مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها یادآورشد: تاثیر مثبت در دیدگاه مشتریان، افزایش اعتماد سهامداران، افزایش رضایت کارکنان، حمایت جامعه پیرامونی، توانایی ورود به کشورهای جدید، تمایز تصویر و برند شرکت نزد مشتریان و جامعه، حرکت طبق انتظارات جامعه، کمینه کردن یا حذف اثرات منفی روی محیط زیست و آسیب ندیدن اقتصادی شرکت از مهم‌ترین مزایای مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ