9 طرح شرکت توزیع برق گرمسار دهه فجر بهره‌برداری می‌شود


9 طرح شرکت توزیع برق گرمسار دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار گفت: 9 طرح صنعت توزیع برق این شهرستان به مناسبت دهه فجر با اعتباری به مبلغ 130 میلیارد و 604 میلیون ریال افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا، رحمان اشرفی روز سه شنبه به رسانه ها افزود: ۲ طرح تبدیل ۱۵ هزار و ۹۷۲ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در بخشهای شهری و روستایی با مبلغ ۳۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال، طرح احداث شبکه و چهار پست هوایی در نقاط مختلف شهرستان با ۱۱ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال، ۲ طرح احداث شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و پست هوایی در روستای فرور با مبلغ هشت میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال، از طرحهای افتتاحی دهه فجر در گرمسار است.

وی بیان کرد: طرح توسعه هفت هزار و ۷۰۰ متر شبکه توزیع برق در مناطق مختلف شهرستان با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال، دیگر طرح عمرانی برق رسانی افتتاحی دهه فجر است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار اضافه کرد: طرح توسعه شبکه روشنایی معابر خیابان صفا و بلوار امیرکبیر با مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، طرح احداث شبکه و نصب ۳۲ دستگاه پست هوایی و ترانس اندازه گیری هوایی به قدرت چهار هزار و ۷۰۵ کیلوولت آمپر با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال و طرح احداث سه باب پست زمینی پاساژ در شهرک های صنعتی با مبلغ ۶ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال، طرح هایی هستند که به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق