٢6 رشته ورزشی در ایرانشهر فعال است


٢6 رشته ورزشی در ایرانشهر فعال است

زاهدان- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ١٠ هزار نفر در این شهرستان در ٢6 هیات ورزشی مشغول فعالیت‌های ورزشی فعالیت دارند.

عبدالغفور سنگری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ایرانشهر با داشتن افزون‌بر سه هزار ورزشکار سازمان یافته یکی از قطب‌های مهم تربیت ورزشکار در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: سامان دهی ورزشکاران و توسعه فضاهای ورزشی از رویکردهای مهم اداره ورزش و جوانان ایرانشهر به عنوان جوان‌ترین شهر سیستان و بلوچستان است.

رییس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر با اشاره به فضاهای ورزشی در این شهرستان تصریح کرد: به ازای هر نفر ۴٢ سانتی‌متر در بخش سرپوشیده و روباز، فضای ورزشی داریم که با توجه به علاقه‌مندی جوانان و استعدادهای ورزشی در این شهرستان امیدواریم با همکاری مسوولان، سرانه فضای ورزشی منطقه افزایش یابد.

وی گفت: امکانات ورزشی باید به سهولت در اختیار جوانان قرار گیرد تا همه آنان بتوانند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند.

سنگری با اشاره به رشته‌های ورزشی فعال در ایرانشهر اظهارداشت: ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های رزمی، کشتی، دوومیدانی، کریکت، فوتبال و بسکتبال در سیستان و بلوچستان و کشور جایگاه خوبی دارند.

وی با بیان این‌که ایرانشهر به عنوان یکی از جوانترین شهرهای کشور دارای جوانان با استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی است، گفت: توجه به ورزش قهرمانی و باشگاهی از مهمترین وظایف هیات‌های ورزشی است و مسوولان هیات‌های ورزشی باید نگاهی ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته