معرفی کتاب “جادوی عشق به خویشتن” اثر دکتر مهوش معاذی نژاد


معرفی  کتاب “جادوی عشق به خویشتن” اثر دکتر مهوش معاذی نژاد

معرفی  کتاب “جادوی عشق به خویشتن” اثر دکتر مهوش معاذی نژاد
مطالعه این کتاب فرصتی استثنایی برای شما فراهم می کند تا حقیقت درون خود را کشف کنید و به بزرگی و عظمت خود پی ببرید. درواقع با خواندن این کتاب فرصت آغاز سفری عاشقانه با آنچه واقعاً هستید، پیدا می کنید ، با خوبی ها و بدی ها، نقاط ضعف و قوت ، موفقیت ها و شکست ها و امیدها و ناامیدی هایتان آشناتر و نزدیک تر می شوید.
زمانی که دردها و رنجهای خود را لمس می کنید و در آغوش میکشید ، به سوی نور و آغازی روشن هدایت می شوید. پس ازآن شما چیزی به مراتب بیشتر ازآنچه اکنون دارید میخواهید چون می دانید که سزاوار آن هستید. شما خواهید فهمید فرصتهایی وجود دارند که هنوز به آنها دست نیافته اید و آماده می شوید که به آنها دست پیدا کنید. بیشتر اوقات ما انسان ها در جای اشتباه به دنبال عشق و آرامش می گردیم .

کتاب جادوی عشق به خویشتن توسط دکتر مهوش معاذی نژاد در ۱۲ فصل طراحی شده است و در فصل اول به دلایل تنفر از خود اشاره شده است. فصل دوم توضیح می دهد چرا ما ارزشمند و دوست داشتنی هستیم و در فصل سوم آشتی با کودک درون سرلوحه کار قرار میگیرد. فصل های بعدی این کتاب به چگونگی شفقت ورزیدن و عاشق خویش شدن اختصاص داده شده و فصل آخر کتاب با مراقبه پایان می یابد.
به ترتیبی که این فصول را مطالعه می کنید و انجام تمریناتش کم کم تبدیل به بهترین و قدرتمند ترین دوست خود خواهید شد این کتاب ۱۲۸صفحه ای درچاپ اول با تیراژ هزار نسخه ای توسط انتشارات ارشدان به چاپ رسیده است و فایل صوتی آن نیز در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

بیشتر مردم گمان می کنند که اگر امکانات بیشترو نامحدودتری داشتند شادتر بودند اما پس از رسیدن به آن متوجه می شوند که حتی باوجود زندگی با امکانات نامحدود، شاد بودن و شاد ماندن کار آسانی نیست. پس از تجربه ی سالها کار مشاوره با هزاران مراجع متوجه شدم که بیشتر انسانها از یک خلأ درونی رنج می برند و خلأ درونی خود را نمی توانند با پول ، موفقیت ،جذابیت و یاحتی با کمک انسانی دیگر به دست آورند .
آنها غافل از این هستند که تنها یک منبع ناب ، بی قید و شرط و بی انتها از عشق ، سعادت و آرامش وجود دارد و آن در درون خود ماست.
دکتر مهوش معاذی پور افزود شاید پذیرفتن این حقیقت بسیار سخت باشد زیرا اغلب به اشتباه یاد گرفته ایم که برای شاد بودن و رسیدن به احساس خوب به دنیای بیرون چشم بدوزیم و اگر فرد مناسب ، شغل دلخواه ، پول موردنیاز و عشقی که میخواهیم را در دنیای بیرون به دست آوریم آنگاه خوشبختی و آرامش عمیق را احساس خواهیم کرد. گاهی اوقات در سخت ترین لحظات زندگی یا هنگامی که فکر می کنیم به آخر خط رسیده ایم و دیگر توان ادامه زندگی را نداریم گنج درونمان را کشف می کنیم.
شایدلازم باشد سلامتی، شغل یا پول خود را از دست دهیم، ظلمی ببینیم یا عزیزی را از دست بدهیم تا بتوانیم به پوسته سخت درون خود نفوذ کنیم و با دنیای درون خود آشنا شویم. مطمئن باشید تمامی دردها و ناراحتی های زندگی شما فقط به این دلیل اتفاق میافتند که شمارا دوباره به گنج درون و ذات الهی خود وصل کنند تا با خود آشتی کنید و عمیق ترین تمایلات روح خود را برآورده کنید.
اغلب هنگامی به این مرحله میرسید که غم و درد عمیقی را تجربه کنید اما همیشه لازم نیست که بیماری سخت یا غم جانگداز یا شکست مالی بزرگی ببینید تا از خواب غفلت بیدار شوید و به سرچشمه ذات خود متصل شوید. همین امروز با خواندن این کتاب، انجام تمرین ها و بالا بردن آگاهی تان، این فرایند را شروع کنید تا عشق و شفقت به خویش را آغاز کرده و از درون احساس رضایت و آرامش عمیق را تجربه کنید. آنگاه به قدرت بی پایان درون خود پی میبرید و چنان اعتمادبه نفسی پیدا می کنید که هر کاری را می توانید به بهترین شکل ممکن انجام دهید و تمامی توانایی ها و استعدادهای بالقوه خود را شکوفا کنید.


معرفی  کتاب “جادوی عشق به خویشتن” اثر دکتر مهوش معاذی نژاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس