«بریک سادیکوف» به عنوان کنسول جدید کنسولگری قزاقستان در بندرعباس معرفی شد


«بریک سادیکوف» به عنوان کنسول جدید کنسولگری قزاقستان در بندرعباس معرفی شد

بندرعباس- ایرنا- رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس گفت: «بریک سادیکوف» به عنوان کنسول جدید کنسولگری قزاقستان در شهر بندرعباس معرفی شد.

به گزارش ایرنا، سعید شعبان روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار کنسول جدید کنسولگری قزافستان در بندرعباس با وی افزود: نمایندگی وزارت امور خارجه و کنسولگری قزاقستان در بندرعباس می‌توانند در راستای توسعه روابط و مناسبات میان ۲ کشور به‌ویژه استان هرمزگان با یکی از استان‌های قزاقستان به ویژه مانگستائو ایفای نقش کنند.
وی بیان داشت: ارتباط بین اتاق‌های بازرگانی بندرعباس و آکتائو باید بیش از پیش توسعه یابد که این شرایط در ابتدا می‌طلبد رایزنی بین ۲ کشور بیشتر باشد.
رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس ضمن تبیین وظایف نمایندگی وزارت امورخارجه در بندرعباس، در زمینه‌ی توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی با کنسول جدید گفت و گو و تبادل نظر نمود.
کنسول جدید قزاقستان در بندرعباس نیز اظهارداشت: همکاری اقتصادی بین استاندار هرمزگان و استاندار مانگستائو در قزاقستان در اولویت برنامه‌های این کنسولگری قرار دارد و همچنین فراهم کردن مقدمات سفر استاندار هرمزگان به استان مانگستائو در دستور کار کنسولگری آن کشور است.
پیش از این "دولتعلی نیسان" کنسول قزاقستان در بندرعباس بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟