نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده است


نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه نبرد را از صحنه نبرد سخت به جنگ نرم تغییر داده و اهدافی نظیر ایجاد شبهه و نفاق بین مسئولان و مردم را در پیش گرفته است.

امیر دریادار دوم رضا عباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه دشمنان در خصوص حضور فرامنطقه‌ای ایران، شبهه ایجاد می‌کند، اظهار کرد: ما باید ضرورت حضور فرامنطقه‌ای ایران و اهداف جبهه مقاومت را به جوانان تبیین کنیم چراکه توجه نکردن به مسائل فرهنگی تبعاتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمن ما را با جنگ غافل‌گیر کرد و درگیر جنگ تمام عیار و گسترده شدیم که راهبرد ما در آن مقطع تهدید محور و تدافعی بود اما اکنون با تجربه دوران دفاع مقدس، راهبرد تهدید محور و هدف محور مدنظر ما است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه ایجاد عمق استراتژیک لازمه رسیدن به اهدافمان بود، گفت: با ایجاد عمق استراتژیک، تدابیر لازم برای اینکه اتفاقاتی چون دوران دفاع مقدس غافل‌گیر نشویم باید اندیشیده شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، وی در پایان افزود: باتوجه به اتفاقات فلسطین، لبانان، سوریه، عراق، افغانستان و... ما باید با حضور در صحنه‌ی نبرد علاوه بر اشرافیت اطلاعاتی، به صورت فرا منطقه‌ای با دشمن درگیر می‌شدیم اما حضور فرامنطقه‌ای ایران نیاز به نیروهای میدانی داشت که سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» به عنوان یک دیپلمات، مدیر لایق و فرمانده تمام عیار به همراه نیروهای خود همواره در صحنه نبرد حضور داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک