حضرت فاطمه (س) الگویی برای تحکیم بنیان خانواده‌های ایرانی است


حضرت فاطمه (س) الگویی برای تحکیم بنیان خانواده‌های ایرانی است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی‌های حضرت فاطمه (س)، گفت: این بانوی بزرگوار، الگویی برای تحکیم بنیان خانواده‌های ایرانی است.

رقیه صادق زاده روز سه شنبه، ۵ بهمن ماه، در همایش «خانواده پایدار» که در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) را می‌توان بانویی خردمند و والا دانست که با ایفای نقش خود در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، به عنوان یک الگوی جهانی مطرح می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: زنان و مادران، جایگاه رفیعی را در جامعه عهده دار هستند و روز گرامیداشت این جایگاه نیز، لزوم اهمیت دهی و توجه به رفتار، منش و اخلاق بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) و نقش محوری زن در جامعه را خاطرنشان می‌سازد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به نقش محوری زنان در جامعه، ادامه داد: امیدواریم با تاسی به سیره دخت نبی اکرم (ص)، زندگی پر خیر و برکتی را در خانواده‌های ایرانی شاهد باشیم و این بانوی بزرگوار را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

صادق زاده با تاکید بر لزوم تبیین زندگانی این بانوی بزرگوار جهان اسلام برای نسل جوان، گفت: نقش بانوان در تمدن سازی و تفکر سازی در جامعه امروزی نیز باید تبیین شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص