کانون پرورش فکری آذربایجان غربی 60 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می کند


کانون پرورش فکری آذربایجان غربی 60 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می کند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای 60 عنوان برنامه در ایام دهه فجر در استان خبرداد.

زهرا ابسوران امروز ۵ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۰ عنوان برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه ها افزایش سطح معرفتی کودکان و نوجوانان با آیین های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بستر سازی مناسب جهت آشنایی هرچه بیشتر آرمان ها و اهداف و خدمات انقلاب اسلامی، مشارکت در زمینه سازی حضور هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان در مناسبت های انقلاب اسلامی ، الگو سازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان از رویکرد های کمیته کودک و نوجوان در اجرای برنامه های دهه فجر است.

آبسوران اظهار کرد: فضا سازی و آذین بندی مکان های کانون، برپایی کارگاه ها و ایستگاه های خوشنویسی، نقاشی، شعر و قصه گویی، نمایشنامه خوانی با موضوع قصه ای از انقلاب از جمله برنامه های است که در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: هفتمین فراخوان جشنواره کبوتر کوچه ما توسط کودکان ۱۲تا ۱۷سال ارسال و امسال این جشنواره توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

وی با تاکید به اینکه از ترم جدید کارگاه های کانون به صورت حضوری خواهد بود، یاد آور شد: در دوران شیوع کرونا ۱۱کارگاه مجازی در استان برگزار شد.

آبسوران ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ مرکز کانون ، ۴ کتابخانه پستی، ۸ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک مرکز فراگیر در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا